NORRCHOPIN'

Hade träning idag dååra, gick rätt bra ändå! Sweet. Lekte liksom, känns att kondisen börjar klättra sig uppåt sakta men säkert efter sommarn. Även fast man tränar på sommaren så försvinner kondisen, det bara är så. Eller så är det bara jag. Eller så har jag inte tränat så överdrivet mycket heller... Fniss, hihi.
Och ni undrar säkert vad jag menar med rubriken?! Nej precis, antagligen inte. Men jag berättar ändå! =)
Jo det är nämligen så att jag ska till Norrköping imorgon! Se på basket EM! YEEEEAH! Lite tufft faktiskt. ASTUFFT!
Se Jonas Jerebko och co B) Basketmänniskor fattar det där, ni andra är losers. HA! Tji fick ni :D (Lol bara basketmänniskor som läser detta typ? Erica & Carro, yeah! I know you're there... Höhö)
Aja, det är iaf Sverige - Albanien. I know! Albanien? Finns det landet fortfarande? He, soooo gone country alltså! :D
Vad leker jag? Jag bor i Sverige, jag ska ju bara hålla käften.
Okej nu spårar deeeet.. Jag börjar konversera med mig själv, då är det dags att sluta skriva!
Så, GOODBYE PEEEEOPLE!


Jonas! Älskade Jerebko!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0