TJOLENNGLENNSVEN

Hejsan alla cpbarn, cykelhjälm rullstoll brödrost lalala..

Sitter här och nolifar mig, idag möblerade jag och Emma om på mitt rum. "WHOOOO" vad stor skillnad det blev. Heeeelt craziie. HA-HA.
Ser mest fram emot kommande helg, tjoooho vad awezome den kommer bli. I can feeeeel it! Att få umgås med Emma, Jocke, Robin & Jimmy en hel helg kan ju bara bli awezome. Hihi vad snäll jag är. Jag och Emma ska alltså ta tåget till Enköping på fredag, och tåget tillbaka på söndag. Yäää! Sjukt laddad! :D
Lite läskigt dock - åker fredag den 13. Hähähä.... Om någon jävel skrämmer mig på något sätt och vis kommer jag flippa. Just so you know...
Ikväll blir det träning med bsk, sweeet, I need it. Hoho..
Nu lägger jag ner detta inlägg, Ciao!


Bild från idag, bara tog någon inte utvald. Yeye, thum up!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0