WHAO

Nu har jag faktiskt varit lite duktig och städat litegranna. Litegranna, ja, ganska mycket lite. Men i alla fall! Om typ en timme ska jag dra och möta Emma i Täby, hon har nämligen varit i skolan. Haaaahaaaaaa. Själv har man ju fortfarande sommarlov =) Fast inte länge till... Snyft :'(
Yeye! Sen ska jag och Emma hitta på något, vi är ganska påhittiga hon och jag. Lär väl typ tänka att vi ska åka nånstans och sen åka vilse. På något konstigt sätt brukar det bli så...


Igår letade jag och Emma bland våra gamla sopsäckar med kläder... Fanns en hel del. HAHA.


Detta var väl typ en av sex sopsäckar med kläder. Vi gick igenom allt dåra..


Helt random, en bild från Norrköping. Ja jag ser skräckslagen ut, Erica och Yoella är ganska läskiga typer.

TJINGELING

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0