WOPS

Hemma efter en jobbigt seg träning med P95. Gick väl inte vidare bra för mig, sådär lagom borta var jag. Helt jävla total-lost. Men så kan det gå! Så det kan gå..
Ya. Känns som att jag i sinom tid borde hoppa in i duschen. Typ nu!
Jepp, jag borde veeeerkligen duscha nu. Och sen fixa ihop 100kr att ta med mig till skolan som deponering (så fint som skolan kallar det) för att få ett godkänt hänglås till ett skåp som nu ska bli mitt, även fast jag inte vill ha det. Även fast det kan vara bra att ha.
Jaja, sen 150kr till träningen på kvällen också för vi ska få en present. Hehe. Vet visserligen vad det är men det är lika kul ändå.
Duschen vareja, CIAO

Im confused.
Or wait...
Maybe Im not!
Or am I?

Ansiktsuttryck just nu:


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0