Day 01 – Introduce yourself

Jag är en flicka på femton vintrar som bor i den lilla hålan Åkersberga, prenumererar på bamse tidningar och har en hund på 98 år. Ja, det är sant. Han är ju hund, hund-år givetvis.
På fritiden gillar jag att lira basketboll i Bollstanäs (I know, vad är det? Typ Åkersberga, också sådär okänt, tss..), läsa dassboken och att hänga i Åkersberga centrum med vänner. Fast på vintern föredrar vi pulka.
Jag går i Österåkers gymnasium och ligger efter i princip alla ämnen. Jag är inte retard, bara lite efterbliven.
Ja, vad ska man mer säga. Jag driver en blogg som är mer okänd än både Åkersberga och Bollstanäs, men jag gillar den ändå. Riktigt bra blogg, synd att ingen inser det bara.

Ja, det var nog det mesta om mig. Låter jag inte som ett riktigt kap? Jovisst.


Jo, juste. Min favoritpose är tummen upp.

Dags att rädda världen!
Oh right, glömde, jag är en superhjälte

Kommentarer
Postat av: Sanna

den är mer okänd än åkersberga och bollstanäs tillsammans xD

2010-12-07 @ 21:27:39
URL: http://sannno.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0