Day 05 – Your definition of love

Min definition av kärlek. Ja, för er som inte förstår engelska tänkte jag.
Hm, kärlek är en så stort begrepp. Det finns kärlek i alla former! Circlar, för oändlig kärlek, den som bara går runt och aldrig tar slut. Typ familjen, familjen är oändlig kärlek. Man kan inte sluta vara familj. Föräldrarna kan skilja sig men man är ändå en familj. Man kan göra slut med sin pojkvän, men inte med sin familj.
Fyrkanter. Nej driver, vettefan. Nu ska vi inte snacka former. Dock så gillar jag trekanter... Haha driver. Lugn.
Sen är det ju den där klassiska kärleken, tjej-kill-kärlek/tjej-tjej-kärlek/kill-kill-kärlek/tjejellerkill-jagtarbådeoch-kärlek. Ja, med andra ord - heterosexuell, homosexuell & bisexuell kärlek.
Själv har jag inte upplevt något utav det. Inte på riktigt.
Sen finns det ju kompiskärlek. KK:s.


Rött är kärlekens färg!


Nej jag skojar bara, jag är ju inte direkt färgblind!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0