NÄ NU...

HELT JÄVLA SERIÖST. Eller nej, typ inte. Men för nu.
Just nu känner jag att jag aldrig mer vill bo hos varken mamma eller pappa. Andra i min ålder flyttar ju hemifrån, why can't I?! NÄÄ juste för att min blogg inte läses av en miljon människor.
Det här med skilda föräldrar... Hm. Visst finns det fördelar, absolut, många. Allra helst då dom inte pratar med varandra över huvudtaget. Och då menar jag, inte sagt ett ord till varann på sju år. Och då menar jag, inte ett ord. Men samtidigt riktigt jävla många nackdelar. Är det dåliga värt det bra? Dock så spelar den där frågan ingen roll alls. Eftersom jag inte kan ändra på't. Eller visst, jag kan flytta permanent till den ena. Men det skulle jag aldrig göra. Inte en chans. Det funkar inte heller bara att åka lite hit och dit hur jag vill, på grund av basketen.
Åh. Irriterande.
Man tycker ju att jag borde vara van vid det här laget, men jag undrar om jag nånsin kommer vänja mig. Tvekar.
Nej. Happ. Återkommer med ett nytt roligt inlägg om några minuter. Aftonbladet for the win! 


FAAKK

Jäkla aggro på senaste tiden. Bara massa långfingrar som svajar i luften

Kommentarer
Postat av: jONAS

Äntligen har du börjat med fingret som jag föreslog istället för den där jävla tummen ! :)

2010-12-12 @ 23:32:04

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0