GAMLA GOINGAR

Hahaha, jag var så skön när jag var liten. Jag hade typ dialoger med mig själv i böcker.
Först ritar jag någonting när jag var typ sju år, så har jag skrivit "av Titti 7 år" sen under bilden har jag skrivit "Vad fult.. /Titti 8 år" Hahahaha.

Sen har jag skrivit massa grejer som man alltid hette på typ msn o grejer förut, ni vet "rosor e röda violer e blå lalal" så har jag skrivit en som var riktigt hemsk.
Följande: Pappan gav en ros till sin dotter och sa "Mamma och jag har bråkat lite, så jag måste ge mig iväg ett litet tag, men jag lovar, att när rosen har vissnat kommer jag tillbaka." När pappan hade gått märkte den lilla flickan att rosen var av plast.
Hur hemskt som helst.
Jaja, lite roliga grejor hittade jag allt i arkivet.


Titti Långstrump.


Piffade upp mig lite inför kalas.


Schteeeeek.


Ya... Syslöjden på tråsättra. Detta skulle då föreställa en ros. Som ni... Ser


Bönboken. Hahah. Jag ser ut som en riktig lurifax. Sen Madde där till höger, lite grinig över att bönan inte hade växt!


Jag var kung på att rita ju! Bättre då än nu, hehe :/


Hahahhahaa wtf? Cool snubbe


Hihih, när jag och Madde var på nån grej och såg Geraldo och Natalie från det årets idol! :D (Hette dom ens så? Nåt sånt iaf)


Mamma och pappa måste blivit... Glada


Såhär i juletider!


Shiet, kommer ihåg när alla var helt besatta av Diddl. VARFÖR?! Fattar inte grejen... Men då gjorde man uppenbarligen det!


Tvångstanke.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0