Såhär sju timmar senare

Wow. Mitt rum har fan aldrig varit finare.


Ni ser inte själva helheten och i lådorna. Det är tusen gånger finare än det ser ut. Och JA jag har ett litet rum.
Dock ska vi inte öppna garderobsdörrarna. Det är ett senare projekt!

Städningen var inte så tokig ändå. Hänga vid datorn, musik osv. så blev det helt ok. Kollade dock inte igenom mina gamla grejor, skolarbeten, bilder osv. Ska nog ta och göra det imorgon kanske? Återstår att se vad framtiden säger oss.


Kunde inte förmå mig att slänga mitt självporträtt :')


aaaaaaaaaaaaw :'D


Sju års otur. Därför jag ser så dödligt seriös och ledsen ut på bilden. Jag gick i kras med spegeln.


"I'm a barbie girl..." Snyggt läppglans? Inte? Bra, slängde det nämligen. Snygg fjortisrand också. Gick verkligen in för... Nåt.

Jaja. Vi hörs väl då. Antar jag

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0