BLABLABLA

Det hade varit gött att hoppa över idag, imorgon och tisdag. Gå direkt till onsdag helt enkelt. Yep, det hade la varit gött. För på tisdag har vi matteprov. Vilket leder till att jag måste plugga idag och imorgon. Bonusen är att jag verkligen är urusel på matte. Har slingrat mig undan med att bara ha ett matteprov den här terminen. Vilket också leder till att jag måste få G på det här. Hm. Då kan man ju undra hur det ska gå till, då jag knappt har pluggat matte under hela den här terminen. Jag har alltid kört den här "plugga-på-repetitionsuppgifterna-dagen-innan-provet-och-få-G". Den har alltid funkat. I tråsättra i alla fall.
Ok. Sluta pladdra matte.
Ikväll har jag distriksträning också. Sjukt otaggad. Inte kul. Yaya.
Annars då? Annars? Jo annars så är det bara 4 dagar 11 timmar och 22 minuter kvar till julafton! Kul!


Peace


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0