Framgånsrik rubrik

Kollade precis på Just like heaven för, kanske, sjätte gången? Cirka. Jag va precis tvungen att googla på "ca" för att jag inte visste vad det egentligen hette. Vad fan har jag fått att man säger "cirkus" från? Trodde "ca" var "cirkus" fast man säger "cirka". A men vad i hela fridens namn. Lägg ner diskussionen. Tack.
Just like heaven vare, fifan vad bra den är. Underbar. Världens lyckligaste slut, kärlek till det! Känner mig verkligen som en liten crybaby hihihheheh.
Sen kollade vi på "LOKALEN", min brors och hans kompisars hemmagjorda film. Helt ärligt! Fifan vad bra den är. Jag har verkligen fått min brors humor, underbart! *Skryt* *Skoja* *Hehe ja alltså, jag skojade faktiskt.. :/*


Lokalendeltagarna redo för sovsäcksrace. "Och Machmoud, som inte har råd med en sovsäck, tävlar i en WILLYS-PÅSE".

Kommentarer
Postat av: Sanna

AHAH titti älskar den xDD

2010-12-27 @ 01:32:25

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0