BASCHETBAAOLL

Chacha bloggen.. Nej drev. Inte riktigt min stil det där "Chacha", om jag ska skriva det så ska det vara för att jag är ironisk. Ja alltså, därför kanske det händer att jag skriver det rätt ofta. Är rätt ofta ironisk. Jepp. För det mesta.
Wzup ananars då? Lirade lite baschetbaaoll idag med Carro m.fl. sen drog jag och Carro till min far och hängde lite, nu är jag hos mor igen, skulle städa idag men det har inte blivit av - ÄN. Hehe, älskar det där "ÄN". Säger så rätt ofta, slutar oftast att det inte blir av. För det mesta. Hähä.
Nu borstar jag håret efter att ha duschat. Rätt fränt. Hehe, gillar ordet "fränt". Låt det rulla på tungan - Fräääänt. Gillar't.


YEÄH

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0