CHILL

Har haft fullt upp idag! (Njaaa... Inte fullt kanske.)
Vid elva imorse åkte jag till pappa och packade mina grejer, sen skjutsade han tillbaka mig till mamma. Pappa har köpt en ny bil, ÄNTLIGEN! Det tog sin tid...
Annars så har jag bara tvättat allt från Enköping som jag ska ha med till Öland, åker ju imorn! Klockan halv tre åker jag hemifrån ungefär.
NUUU FAAAAR VIIII! (Varje gång jag skriver vi och menar jag så snackar jag om jag och mitt alterego, Egon som han så passande heter. Ja - mitt alterego är en kille.)
Åker ju dit själv med buss och möter Erica med familj där. Hoppas jag klarar bussresan, men har i alla fall fått trevligt folk att lova att smsa. Alltid något!
Nu ska jag försöka kontakta Emma eftersom vi skulle träffas. Aldrig att hon skulle dissa mig...
Yeye, vi hörs så småningom... NANANANAAA
Tjarå


Nu ska jag tjata på Emma att komma ut, hon är lite seg ibland hon.
Men det är en förjävla snygg bild, erkänn? (Jag är inte vindögd egentligen, hoppas jag i alla fall.)


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0