ERKÄNNANDE

Tänkte göra ett litet erkännande. Jag är verkligen en sån där som gråter till tv. Sitter och storbölar till varenda film. Herregud, när jag såg Dear John. Det var brutalt, och jag och Erica satt och bölade till "Det bästa från idol 04-09", det är rätt illa. Gråter till barnfilmer, så som huset fullt eller vad den heter. Hehe, den är faktiskt sorglig...
Åh, kom precis på att jag måste fixa "The mighty". Har sett den på tv och den är braaaa... En riktig gråtfilm. Hehe. Och "Pojken i randig pyjamas" verkar rätt hemsk.. Hehe för att inte tala om att man bölar till Twilight! Jepp. & Ondskan är ju förjädra bra. Bästa svenska filmen enligt mig.  
Äsch, känns som jag ska sluta göra bort mig nu. Tillräckligt pinsamt.

Nu tänker jag lägga in en sån där fin gråtbild. Hehe. Thaank yoou Google!


Tänk om man såg ut sådär när man grät, hade ju vart rätt snyggt.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0