GÅRDAGENS INCIDENT

Jag och Emma ska helt oskyldigt sätta oss i lekparken utanför min far, jag springer genom högt gräs i mörkret (klockan var väl ca tolv) för att jag vill hinna till den bästa gungan. Då jag plötsligt känner att jag får något i foten, jag drar skrikandes upp foten för att upptäcka att jag gått på en spik som sticker rätt upp från en bräda som ligger slarvigt slängd i gräset. Jag lägger mig mitt på vändplan och skriker "DET DÄR ÄR JU LIVSFARLIGT!" "VILKEN IDIOT HAR SLÄNGT DEN DÄR?!" osv. osv.
Lugnar ner mig efter ett tag och går in till pappa och gör rent och får ett plåster. Som en liten treåring som precis skrapat upp knät på asfalten. Sen går vi ut igen och jag kollar noga vart jag går.


Byt ut det mot en fot och en hundra gånger mindre spik så har du det på bild.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0