TGIF

Åh, TGIF påminner om min gamla SO lärare Olle. Världens bästa lärare. Jepp. Helt klart.
Men vidare till saken - Thank god it's Friday! Tjohej.
Fast, Fredag är inte lika speciellt nu när det är Sommarlov. Nje, knappt något speciellt alls faktiskt. Förutom att mamma ska köpa hem mat från kinarestaurang. Sweet.
Kollar på Joey, haha, gillar't.
Skumt inlägg det blev. Hehe, apropå ingenting så pratade jag nyss med Tina i hemtelefon, så ringer mamma på mobilen, så avslutar jag samtalet med Tina, så ringer Tina till mammas andra mobil. Ja, så knasigt det kan bli.
Hahahaha. Gud vad tråkigt. Shit pommes jag tror jag behöver socialt umgänge, har varit ensam med hunden/katterna för länge.


Har legat i denna soffa lite för mycket tror jag. Tror jag ligger kvar här ett tag till, JOEY RULE!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0