ALDRIG MER? ALDRIG? ...

Färdig med grundskolan. Betygen i handen och gått ut ur Tråsättraskolans dörrar för sista gången. Skiljts från min klass 9C som jag gått tillsammans med i fyra år, och med vissa ännu längre. Vi kommer aldrig mer träffas som en klass, och vi kommer troligtvis aldrig träffas heller. Inte hela klassen samtidigt, vissa kommer jag ju självklart hålla kontakten med, men absolut inte alla. Och alla har sin del i våran klass.
Tråsättraskolans 9C finns inte längre..
Jag har verkligen haft både sjukt bra stunder och vissa riktigt jobbiga stunder genom åren med våran klass, både stortrivts och inte trivts allt. Varit påväg att byta skola en gång, men det blev bättre och jag började trivas rejält. Nu på senaste tiden har allting varit riktigt jäkla underbart, och jag kommer verkligen sakna er galet mycket, 9C!

Hittar ingen bild på klassen, men min skolkatalog ligger här hemma nånstans och bilderna från balen kommer så småningom.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0