ÄNNU EN GÅNG

Ännu en gång hatar jag SL. Jag undrar hur många gånger jag har hatat SL. Nja, jag hatar nog SL nästan oavbrutet. Nja, ta bort nog och nästan. Jag hatar SL oavbrutet. Bara för att jag bor i en liten förort/ghetto/håla vid namn Åkersberga så går bussarna inte. Om bussarna har en bra dag så går dom väl högst en gång om dagen. (Hej jag överdriver litegrann kanske, men huvudsaken är att ni fattar princiiipen.)
Igår köpte jag ett sommarlovskort, men, vad ska jag med det till eftersom bussarna inte går?
Idag har jag tur, pappa skjutsar mig. Därför måste jag draaa nu, ger mig av till Emma!


Sådant köpte jag igår. (450:-, 100:- rabatt för att SL krånglade i vintras, som att det var något ovanligt? Borde ha minst 500:- rabatt... Se bara på alla dessa facebookgrupper! "Tänkte hoppa framför tåget, men juste, dom går ju inte!" & "SL - Makes people walk". Hehe, visserligen sjukt roliga.. Men tragiskt. Riktigt tragiskt. Kort parantes det blev.)

CHARÅ

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0