BRA BÖRJAN...

Hehe, börjar bloggen med dålig uppdatering. Erkänn, ni blir lite lockade? Funkar alltid att spela svårflörtad, hihihi.
Nemen har faktiskt inte varit hemma på hela långa dagen. Klockan halv nio imorse åkte vi till Strindbergsmuseét med klassen, wiiihoooo!!!!! Vad det var tråkigt. Museét är ju Augusts gamla hus, så knackar vi på och museéledaren öppnar dörren, min första kommentar - "Men.. Du é ju inte August!"....
Efter det så gick jag, Emma och Clara och åt lunch på Snaps (Claras föräldrars restaurang), huuur mysigt som heeelst. Satt på uteservering och fick sommarkänslor! Sen gick vi runt i stan och vid tvåtiden åkte jag och mötte upp systeryster i Täby, köpte lösnaglar till balen och en bikini till Egypten, på söndag bär det av!
Sen åkte jag hem och åt sen direkt till hallen och mötte Carro och lirade lite basketboll! :D Känns som de var jättelänge sen! Har inte spelat sen i Tisdags! En vecka och en dag. :O
Yeye, nu ska jag duscha och sen chilla järnet, laddar upp till balen imorn! :D

Och så kör vi en liten "min dag i bilder" också:


Jag utanför Strindbergsmuseet.


Jag på Snaps.


Jag spelar basket.

Det var ju typ dom tre sakerna som är en liten sammanfattning!
Men nu ska jag dra och duscha & chilla! HÖRS POLARN

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0