CHOOOMPIZ!

HEJ CHOMPIZAR! För ni är väl mina kompisar? Bra, nemas problemas.
Sitter och väntar på mat. Dessvärre är det ingen som lagar den. Så himla dålig stil, jag är faktiskt hungrig? Make some food for the queen D'AH!
Ätit två mackor på hela långa dagen. Shit, nu blev jag plötsligt ännu hungrigare. Livet är hårt ibland hörrni.
Så, vad har ni gjort idag? *som att jag bryyyr mig....* Själv har jag inte gjort mycket alls! Packat ner typ tre tröjor i en resväska och suttit vid datorn. Diskuterat och argumenterat om kossor sover stående eller liggandes. Tro mig, det kan bli en lååååång diskussion utan slutsatser.
Nu ska jag tvinga någon i detta hus att laga mat till ett hungrigt stackars barn!
CIAO


Peace out broes and hoes!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0