ECLIPSE

Eclipse var det bästa jag sett. Blev helt tagen. Får mig verkligen att tänka efter. Det värsta är när man inser att såna där saker BARA händer i filmer. Då blev jag lite ställd. Lite sådär "fan". Och då precis när man inser det, känns allt så jävla meningslöst. Blir sur, ledsen, arg och besviken. Mest ledsen.

Just nu spelar jag nintendo wii med mamma. Hon köpte det igår, riktigt jäkla nice faktiskt. Skön, rolig sysselsättning.
Imorgon drar jag till Enköping med Emma och hennes familj, är där i tre dagar och sover på hotell, sweeet! :D
På tisdag drar jag till Öland med Erica och hennes familj, är där i minst en vecka, kan bli upp till två veckor, sweeet! :D
Mer om det kommer, fast ja, vi hörs på lördag! :) Kan hända att jag skriver något imorn, men ska till tandläkaren på morgonen. Åh, dåligt humör, hata tandläkare. Alla hatar tandläkare, så är det bara. Det är ett faktum.


Kärlek, och så mycket mer än det.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0