HEJ, ANGENÄMNT.

Madde sprang precis härifrån, hon sov här och vi pratade mycket när hon sov här. Pratade & pratade. & Pratade. Och så såg vi på Twilight & New moon. Vi ska som sagt gå på premiären av Eclipse så vi behövde fräsha upp minnet lite. Jag säger det ännu en gång - Wow, vad New moon är bra. Twilight också givetvis, men allra helst New moon. New moon, New moon, New moon! Läskigt bra. Bäst.
Annars så är det ju faktiskt midsommar idag! Inte speciellt speciellt för mig. Funderar på att dra mig till mamma för en lunch, sen ska jag i alla fall vara med Emma! Midsommar med Emma är ju inte helt fel.. (Eller..?) Sen ska vi äta middag hos hennes grannar som jag inte ens vet vilka det är. Wiiho! :D
Ska nog bli en bra dag idag. I can feeeeel it. Yeah yeah yeah...
Så jag avslutar dette inlägg med en liten bildhälsning.



GLAD MIDSOMMAR MINA DAMER OCH HERRAR!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0