Honey im hooome!

The moment you all been waiting for... JAG ÄR HEMMA! :D
Hehe, ärligt talat så var jag hemma redan igår vid sjutiden.
Gick raka vägen och träffade Emma, efter att jag satt på min mobil förstås. Fast jag hann inte mer än att läsa hälften av smsen jag fått, sen dog den. Nu laddar jag den. Lite seg kan man kanske kalla det.
Meeeen! Till saken! Saken = Egypten. Jag har haft en aaaaasbraaaaa vecka! Var ju där med mamma, Tessan, mammas kompis, hennes bror och hans band och deras barn och lite sådär. Bandet heter "Heavy hippies" och är ASNAIZ.
För övrigt så gifte jag mig med en grabb där nere! Hade två alternativ. Den första (Ahmed) frågade "Are you married?" "No, im fifteen" "Would you marry me..?" "No, im fifteen", och den andra - (Mohammed) frågade "Are you married?" "No, im fifteen" "Marry me!" "Noooooooo".
Ni kanske förstår varför jag valde Ahmed? Kändes liksom lite mer som ett frieri. Lite mer en fråga än ett "annars jävlar...."
Sen så gjorde vi ju massa roliga grejer förutom att jag gifte mig, vi snorklare i korallrev, badade, solade, på kvällarna åkte vi in till stan och lyssnade på bandets spelningar, jag rökte vattenpipa en kväll och jaa, med mitt minne är det inte lätt att komma ihåg allting.
Vi lägger in några bilder istället helt enkelt.















Nu känner jag lite press att göra i ordning mig, TJARÅ

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0