JAG HAR BÄTTRE SAKER FÖR MIG...

Alltså, precis som alla andra bloggare har jag ett liv utanför bloggen (tro det eller ej). Jag spenderar bara mycket tid här för eran skull, och för att jag tycker om bloggen. (Pfft, vem försöker jag lura? Jag har inget liv utanför bloggen. Jag har inte ens ett liv på bloggen. Inget liv alls.) Jag gör jättemycket saker utanför bloggen som ni inte vet om. (Fiskar, lägger pasians (ni vet kortspel med sig själv) och åker ut med båten jag inte har, än.) Jag har fullt upp av att vara med mina många vänner, ni vet ju hur populär jag är! Hehe, telefonen ringer stup i kvarten! (Jag har knappt en telefon..) Och så festar jag ju och sover hela tiden, ungdomslivet nu för tiden ni vet! (Är jag tant eller? Typ.)
Hehe, vilket ironiskt inlägg det blev. Gå inte på mitt skitsnack hörrni vänner. Jag ljuger bara. Hela tiden ljuger jag. Omedvetet ljuger jag. Gud, så tragiskt. Nu ljög jag, det där är inte tragiskt. Eller, kanske lite.
Äsch, nu är allt tillräckligt komplicerat så slutar göra allt komplicerat nu. :)
En sak till bara: Det är när man tältar utan tält man uppskattar inomhuslivet. Jag ska fanimig bli inomhuskatt.

Vet ni en sak? Jag saknar inte skolan! INTE ALLS

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0