VÄRLDSKLASS

Nu är jag inte "Fett frän" längre. Inte alls. Men jag har i varje fall haft världens bästa bal med världens bästa nior, och min klass är för övrigt världsklass.
Har hittils tänkt att jag är överlycklig att sluta nian och sluta våran klass, men fan vad jag kommer sakna 9C ändå. *Snyft*. Men nu njuter jag av att ha haft en uuuuunderbar kväll istället! WIIHO :D
Martin och Mattias har tagit över 1500 bilder (BOKSTAVLIGT TALAT) och dom ska ut på facebook. Så ni kommer få en hel del bilder så småningom, tålamod bara kära vänner! =)
Nu ska jag duscha så att jag kan vara frän imorgon också på skolavslutning! Och efter avslutningen ska jag med en massa härligt folk till Erics landställe och sova där! :D
ÅH ÄR SÅ GLAD JUST NU! :DDDDD


Det första jag gjorde när jag kom hem var att byta om till mjukiskläder höhö, men bilder på hur jag såg ut kommer ju senare. För jag förstår att ni VERKLIGEN vill se det LIXXOM! Men ni ser ju hur fint min käre systeryster sminkade mig i alla fall! (även om lite försvunnit) :D Thank ya sistah!

Yeye! Hörs imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0