VART EN SÅN DÄR SKÖÖÖN DAG IDAG

Har bara chillat och softat hela dagen lång idag. Varit riktigt skönt, älskade sommarlov!
Ikväll händer det nånting, har lite olika alternativ som låter jädrigt braiga allesammans.
Är lite småirriterad. Sådär som man är ganska ofta. Eller, jag är ganska ofta.. Yaaya. 
Orkar inte skriva, känner mig lite smått död.

Har mitt gamla playaheadalbum på den här datorn. Sjukt snygga bilder. Galet alltså.
 
Det var mode att vara fjortis. Jag och Anna följde självklart modet. Lite fjortisgangster liksom. (Wannabee) Notera fjortisposen med handen.


Snebenan var riktigt inne också. Man skulle dra håret ordentligt från ena sidan till den andra. De va grejer de! Och ruffsigt hår givetvis, det var en del av fjortisimagen. Och sjääälvklart att ta kort med mobilen i spegeln, och den där mobilen var ju så himla inne. Jag var så cool som hade den mobilen. Hade säkert foundation på läpparna också, dock håller jag för läpparna med mobilen. Synd. Och så bara själva hållningen är lite fjortisstyle. Gud vad jag var cool. Här har ni en fjortis i dess renaste form mina damer och herrar!

Nu drar jag, har gjort bort mig tillräckligt genom att lägga in den där bilden.

CHINGELING

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0