DATORER

Jag sitter vid datorn alldeles för mycket. Alltsåå... Faktiskt.
Det är inte bra. Men, vad ska man annars göra? Tv jovars, men vafan det är ju inte mycket bättre? Bara lite kanske.
Facebook förstör mina framtida studier.
Nu när jag till och med sitter vid datorn i skolan heeela tiden så blir det brutalt mycket dator.
Datorn är typ 90% av mitt liv. Nej okej nu hoppas jag att jag överdrev lite. Men ni förstår poängen.
Grejen är att, det är ju inte så att jag kommer sitta mindre vid datorn bara för att jag skriver det här. Höhö.
Jag har till och med två utav dem. Datorer alltså.


Skoldatorn och jag. Tycker inte om skoldatorn. Den suger. Dom AVINSTALLERADE Windows 7 dom IDIOTERNA. Jävligt arg på det. Windows 7 är bra, det vill man ha. Jäkla xp suger.


Sen har vi då min älskade Arnold. Här är hans tvilling eller nåt, likadana är dom iaf. Älskar honom.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0