DET GÄLLER ATT ARBETA TAKTISKT

"Det är inte fusk, det är taktik" - Blev ganska stolt över mig själv när jag fick till den där.
Men det var inte det jag skulle ta upp.
Jag ska snart gå och lägga mig. Tänkte skriva två saker först eftersom jag säkerligen inte kommer blogga mycket imorgon. Troligtvis inte förns imorgon kväll vid efter åttatiden ungefär.

Till er ungdomar som läser detta - Imorgon blir det cup med världens bästa lag! Kommer bli ett jävla drag (:
Vi ska vinna hela skiten! Jag lovar, jag bjuder på spriten

Och sedan, till er vuxna som läser detta - Imorgon blir det cup med världens bästa lag! Kommer bli en bra dag (:
Vi ska vinna hela skiten! Vi är ju trots allt bland eliten


Peace

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0