Don't do it

Vad tänker jag med? Armbågen? Dum är jag i varje fall, ibland! Man ska inte kolla på gamla fotografier och längta tillbaka, det finns ingen tidsmaskin och kommer aldrig finnas. Det är emot mänskligheten.


Lite förväntansfull med fotoalbumet i händerna. Sånt där typiskt gammalt fotoalbum har vi.


Börjar med ett asgarv. Klockren bild haha! Tessan till vänster är ju riktigt snygg! Lite som en ekorre


En fin bild på mina älskade syskon. Lagom suddig precis som alla andra bilder tyvärr! Älskar Tommys stil, riktig ung-farfar-stil.


Tror inte att jag var riktigt önskad om man kollar på Tommys min... :/ Haha, jag var ju inte det heller, eller... Halvt. Lång historia!


Min favoritbild i världen, alla fyra tillsammans :D


Bild jag ogillar. Alla fyra skiljda, på varsin del av väggen.


7 år! WOOOHO :D


Hahaha skönaste påskkärringarna! Jag och tvillingarna :D Kommer ihåg att en sur tant inte ville ta emot vårat kort, så vi gjorde ett "Ha en dålig påsk! Bajs! Sur tant! osv." kort och la i brevlådan :)


Finns ingen snyggare! Är jag syster med den där varelsen? Stört! Vacker!


Hahahahahahahhaha :'D


Men nej. Man ska aldrig kolla på gamla foton. Bådar bara missnöje och tillbakalängtan och man inser att tiden går framåt och inte bakåt, man kommer aldrig kunna komma tillbaka till det som varit.
Så ta nya bilder och se framåt! Klipp in en bild på paint om hur du kommer vara om tio år och se fram emot det! FÖRTIDSPANSION ÄR BRA! 

Spanskan ropar, "VEN, VEN" (=Kom, kom). CIAO

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0