En enda önskan!

Vet ni vad jag precis insåg? Det suger att vara yngst.
Jag vill ha småsyskon. En lillasyster. Kan man önska sig det till jul?
Är medveten om att dom kan vara dom jobbigaste på jorden, men samtidigt så kommer det kompletteras upp med allt det bra. Jag vill ha en liten lillasyster. Runt 3-7 år ungefär. Som man kan vara tomte för, ge leksaker i julklapp, sitta barnbakt till och baka misslyckade pepparkakor med. På något sätt skulle det kännas som att man inte förlorade barndomen, lite som att få fortsätta uppleva den samtidigt som man själv växer upp. Jag tror jag skulle kunna vara en bra storasyster. Bara för att jag uppskattar allting som har med barn att göra så mycket. Hehe, barnslighet är en mänsklig rättighet.
Åh, ge mig en lillasyster i julklapp så blir jag glad. Sneeeela? :)



Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0