FEGIS

AssSSSSssSSSååÅÅåÅÅÅååÅÅSSSsssSS, närå. Nämen alltså, det här med telefoner. HEMtelefoner. Jag tycker inte om dom. Finns så många spökhistorier och så ssså´.. :'( liksom jag VÅGAR INTE SVARA!!!! :'(((((
Nejmen jag driver, fast bara halvt. Jag svarar aldrig i hemtelefonen, jag tänker liksom, att om någon vill mig nåt så ringer dom till mobilen. Ingen ringer mig på hemtelefonen, så varför ska jag svara?
Ändå bara försäljare eller någon som vill nå mamma. Synd för dom! :D
Det har ringt typ tio gånger under dom här dagarna jag varit hemma sjuk, och jag liksom K/CARE.

NEJ NU FÅR DET FAN VARA NOG. SÅ RINGER DET?! Jävla spökhistorier det här. RIIING RIIING, jävligt jobbigt ljud också. Vi är helt enkelt för populära här hemma.
Hahaha, apropå telefoner, förut svarade jag i alla fall ibland, så är jag hemma hos pappa och det ringer, så kollar jag numret och det börjar askonstigt så jag tar för givet att det är försäljare, sen kommer pappa hem och kollar nummerpresentatören "Har Farfar ringt? Varför svarade du inte?"... Ja, det var tydligen ingen försäljare.

Nej nu ska jag fixa mig och sen blir det lunch med Madde! Vi ska ut och smitta hela Åkersberga. FnisZ.


Yiiiha!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0