FUCK YOU

Tragiskt hur många som säger "Fuck you" istället för hejdå. När man sitter och läser såna här forum så märker man hur dagens hyfs har utvecklats. Till ohyfs. Ganska kul, men, ändå.
Liksom...
Ursprungligen postat av Pavva
Jag brukar bara säga Fuck You, sedan går jag.

Någon annans svar:
Den kör jag jämt.. 
__________________

Typ hälften av dom som skrivit skriver "jag brukar köra fuck you istället för hejdå, fungerar utmärkt" eller "Vi ses jävla mes!" eller "Dra åt helvete" eller helt enkelt "Sug kuk och ha det skit!".

Hahah skönaste va ju ändå "När någon säger "Ses imorrn" brukar jag dra "Tack för varningen.""
Happ. Jag kanske bara ska köra på den klassiska... "Simma lugnt". Haha astorr. Nej jag hittar på nåt.
Nu är det historia som gäller!
Simma lugnt så länge, tills jag kommer på något.

Ps. Pinsamt att jag har skrivit 14 inlägg idag. Ganska illa. Eller fan, det är inte idag längre. Men ja, ni fattar grejen.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0