HÖ EH HI HO

Jäkla cp (ÅHHHH JAG SÄGER DET HELA TIDEN FAST JAG INTE FÅR/SKA!!!!!!!) inlämning!
Helvete vad svårtttt detttt ärrrrrrr! Funtar på att dra till mamma typ strax så att hon får hjälpa mig, min pappa hoppade typ av skolan i åttan och gick runt på parkeringar och välte bilar och rånade statoil istället så han är väl inte sådär jättesmart direkt. Inte till någon hjälp alls helt enkelt.
Happ. Om jag nu ska till mor måste far skjutsa mig eftersom mor inte har någon bil. Min mor, typ, krockade, det låter värre än vad det var. Hon skadades inte alls bara bilen gick sönder, så hon fick bärga den. Nu är vi utan bil. Det, det är ett jobbigt läge.
MEN JAJAAA, pappa får skjutsa mig när han har bytt däck eller vad han nu håller på med.
DAMP HEJ

NÄ FÖRRESTEN HEJDÅ







Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0