JAG HAR ALLTID RÄTT, PRECIS SOM FACEBOOK

Imorgon ska jag och min syster till Stockholms stad. Jag kommer nog känna mig ganska trygg. Hon är ju soldat trots allt.
Rätt nice faktiskt, när folk försöker hota en med "PASSAREJ NOGA MIN FARSA E POLIS!" så kan man lugnt och sansat kontra sådär iskallt med "K, min syster är soldat". Då blir dom lite ställda. Eller? Polis är ju coolare än soldat? Fan. Eller? Vet ej.
Jaja, vi ska i alla fall lämna in min mobil bland annat. Sen har hon några ärenden också. Ärenden. Flummigt ord. Låter för, vuxet? Seriöst? Låter inte bra i alla fall. Inte när jag säger det. Inte ett Titti-ord helt enkelt. 
Åh, min mobiljävel. Är rätt trött på den. Köp aldrig en Sony Ericsson W715. Inte för att ni ens tänkt tanken men kan vara bra att påpeka ändå. Bara för att.


För din skull

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0