KNAAZ

Nä, duschen ropar! Han vill att jag ska hälsa från honom. Duschen hälsar.
Jag måste fan hoppa in i honom, tackla honom lite brutalt sådär. NÄ, han säger att han inte vill ha mig där. Jag är för äcklig. Mitt hår är fett, och inte på ett bra sätt. Här sitter jag och skryter om att jag luktar som min hunds andedräkt. Eller nej vafan, ingen luktar SÅ illa. Så ofräsch är jag inte. Bara min hund lyckas med det konststycket.
Nu knackar det på dörren, min katt vill in. Visste ni att mina katter (jag har två) kan öppna dörrar? Skiiiitirriterande! Dom hoppar upp på handtaget och öppnar, men DOM STÄNGER INTE EFTER SIG! Så himla oförskämt. Det jobbet får jag sköta. Åh. Nu måste jag gå och stänga dörren, tar nog en dusch på vägen också.
Nu rullar jag på golvet och skrattar (i stället för roflmao). Det här inlägget blev ju lite halvtaskigt.

Ps. Jag måste komma på en klatchig hejdå-fras. Typ... Hejdå eller nåt sånt? Driver. Något frääänt liksom. Blir något att fundera på.
Så länge så - hörs


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0