Like it. Like truth.

Vet ni vad jag älskar? När folk inser att vissa personer är väldigt, väldigt töntiga. Alltså, inte på ett bra sätt. Utan sådär omogna bara. Så ofta som jag varit med om idioter men att ingen annan insett det. Så blir jag så lättad när folk får vad dom förtjänar. Döden. Nej. Driver. Nej men att folk faktiskt inser hur det ligger till. Vilka som gör fel. Men, att söka bråk är soooo last year! Eller, last last last year! D'aaaah osv. BIATCH.
Hohoho, nej nu ska vi inte vara såna! :D
Borde plugga. Men vad gör man inte när syrran lämnat datorn hemma. TRE DATORER FÖR MIG SJÄLV! LAAAN!
Hörs


Sååååååå 2007! Hahahahaha himla snygg bild på mig. Visar hur snygg jag faktiskt KAN vara.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0