MINA MÅNGA IDOLER

Alltså, jag har haft en hel del idoler genom åren. Tänkte ta upp mina nuvarande.

- Björn Gustafsson
- Amy Diamond
- Ken Ring
- Pippi Långstrump
- Nalle Puh
- Göran Persson
- Ica-Jerry
- Arne Weise
- Teddy
- Påskharen
- Adam Tensta
- Den irriterande fågeln i Kalle Anka
-  -.^ Pappa /Pappa
- Backstreet boys
- Mona Lisa
- Tjuren Ferdinand
- Carola
- Homer Simpson
- Peter Siepen
- Gubbarna i The Sims, himla häftigt språk
- Ronald McDonald
- Edward Cullen
- Judith i comhem reklamerna
- Snubben som skapade facebook
- Den som uppfann spargrisarna, han förväntade sig ju lite för mycket, hehe!
- Oskar Linnros
- Jönssonligan
- Darin (för Maddes skull :))
- Jag själv givetvis. Jag vill bli som mig.

Där tog det slut. Detta är då folk jag diggar och så, ja, mina idoler alltså.
Jag orkar tyvärr inte lägga in bilder på alla, men ni vet ju vilka det är. Kan inte heller välja ut dom viktigaste för dom är lika viktiga hela bunten!
Slänger in lite bilder iaf.


Fast Björn Gustafsson har en himla hög rankning!


Och Peter Siepen är bara så himla bögig! Otroligt :) Lite som gaybloggen!


Nalle Puh är ju bara för go!


Beundransvärt jobbig! Ett mål att nå.


Fast det finns nog en som är viktigast trots allt. Ormen där till höger i bakgrunden! DrIvEr! JAG SÅKLART!
Driver igen.
Skojigt hehehehehehehe nej.


Thank you, come again!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Visstere!!!!

2010-11-27 @ 08:47:15
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0