MYCKET INTRESSANT

Kanonträning med kanonlag, de ä ju kanon! Körde match mot P95 typ halva träningen, förlorade med tre jekla poäng. Dryyyygt. Allra drygast är att dom har en lång snubbe som är orubblig. Orättvist.
Annars sååå... Är det telge open i helgen! Cup i Södertälje med andra ord. Hype! Möter Sveriges bästa lag och lite sånt, men de ska nog gå finfint, vi är fanimig också bland Sveriges bästa lag! JARRRÅ! Bara att tagga till. Åhhh nu kommer det där "tagga" igen. Dryyygt.
För att byta samtalsämne från basket sååå... Nä, då har jag inget att säga. Jorå! Klart jag har.
Var i Täby med Emma idag, köpte present till henne från mig och David. Lite smått och gott sådär. Hon valde och jag betalade... Men det är hon värd! :D

Nu till dagens I-landsproblem. Min kamera med bilder från idag + sladd är där uppe. Aouch.
Nu till dagens lösning på dagens I-landsproblem. Jag lägger ut bilderna när jag går upp. Dvs. Inte nu.

Hörs snart, kanske snartare än du tror.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0