Ovanligt seriöst

Fruktansvärt seg dag måste jag säga. Tänk er en dag med - engelska svenska matte historia.
Inte kul. Men det är som vanligt, så det flyter väl. Eller, typ. Lite hackigt flyter det :)
Känns som ingenting riktigt har flytit på ett bra tag, men jag säger inte att det är dåligt! Det var, men. Ja, vi avslutar med ett men helt enkelt.
Träningen var skååjig, snackade lite innan och det kändes väl inte jättegivande kanske. Inte så givande som man hade hoppats på. MEN, så är det. Ska nog bli bra det här! Själva träningen var bra, knäcktes i slutet men det ska nog också lösa sig på något sätt. Måste sluta oroa mig och gå runt och vara nere för saker som SKA hända, det hjälper inte att tänka på det en vecka innan. Det blir som det blir när det är, onödigt att oroa sig innan. Även om det är svårt att låta bli.
Nu blev det väldigt seriöst här. Men det är väl bra det med ibland.
Var harmonisk jag känner mig. Lite som att jag har druckit en Red bull och flyger. Smack, jag flög in i en fönsterruta.


Hahahahahaha

Nu - Dusch. Hej och hå

Hej och hej då


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0