RAGGNINGSRETURER

Hahaha sköna

Äcklet som druckit en eller tio öl alldeles för mycket närmar sig ..
Här är listan på rappa raggningsreturer du kan använda när han säger:

1. Om jag kunde se dig naken skulle jag dö lycklig - Om jag kunde se dig naken skulle jag dö skrattande.

2. Kan jag få ditt telefonnummer? - Har du inget eget?

3. Jag tror att jag skulle kunna göra dig väldigt lycklig. - Hur då? Är du på väg härifrån?

4. Hur har du kunnat bli så vacker? - Jag måste ha fått din andel också.

5. Vill du träffas nästa helg? - Tyvärr, jag är sjuk den helgen.

6. Vad skulle du säga om jag friade till dig? - Ingenting, jag kan inte prata när jag skrattar.

7. Var har du varit i hela mitt  liv? - Gömt mig för dig.


Så nu vet ni vad ni ska säga om ni råkar stöta på mig. Jag kanske ser oskyldig ut.. Eller nä, inte ens det. Men i alla fall, akta er.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0