TEMPERAMENT

Hahahaha vilket jävla temperament jag har! Insåg det nu när jag läste igenom startsidan! Det går liksom lite som i en cirkel..
Glad - Arg - Ledsen - Förvirrad - Cp - Damp - Djup - Ironisk - osv. osv.
Då återstår frågan. Är detta ett normalt såkallat "tonårsbeteénde"?
Och för att av egna erfarenheter svara på detta så skulle jag tippa på att en del ungdomar har temperamentet jag lider utav. Kan man säga att jag bara är en i mängden? Nej. Eller, jo förresten.
Jag är unik! Precis som alla andra.
Bra citat det där. Väl talat den som sa det. Vem? No idea.
Slutsats av detta inlägg: Ingen.
Var detta inlägg alltså lika värdelöst som alla andra? Yes!
Uppskattas värdelösa inlägg? Oh ja! Det är det den här bloggen lever på foerfaen! :)


Mycket väl passande bild hittade jag i arkivet också.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0