VETTIGT, FAST TVÄRTOM

Ensamhet är ett konstigt koncept, när du är ensam så vill du inte vara det, och när du inte är det, så önskar du att du var det.

Ärligt talat nu. Hur sant är inte det där? Typ fullkomligt jättesant.
Mamma är hemma nu och jag tycker det ska bli rätt skönt att vara hemma själv såhär en chill fredagkväll, och madde kommer över lite senare också, trevligt! Men, snart, när mamma har gått, då kommer jag känna mig ensam istället. Jaha, dumt? Oh ja!
En irriterande sanning.
Men, what to do!


ASSSÅ NEJ VAFAN VA DUM JAG ÄR... Satte in ett för litet minneskort i minneskortgrejen på datorn och nu får jag inte ut det... ÅHHHHHH

Jooorrrråååå, tänk vad två tandpetare kan åstadkomma!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0