VILKET I-LANDSPROBLEM

Innan jag ens hunnit landa hemma från träningen ringer Emma och David och tvingar ut mig, som den äckliga svettiga person jag faktiskt är så går jag ut innan jag ens duschat, tänkte väl mig en fem-minutare och prata gamla minnen, men nejnej. Blev ute nästan två timmar, kom in vid kvart i ett ungefär.
Happ. Då har ju givetvis mamma somnat (eller, jag är inte säker på om hon hade det faktiskt..), så jag måste duscha så tyst som möjligt. Och hur svårt är inte det?! Skitsvårt! Duscha tyst går bara inte. 
Men jag gjorde så gott jag kunde. Nu ligger jag i sängen och har väl både lite schampo och balsam i håret jag inte hann tvätta ur. Jaja, sånt é livet.
Hoppas på att åka till täby imorgon med Emma och köpa present till Emma. Lär ju bli en överraskande present sen när hon får den....


PEACE OUT BROES N' HOES

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0