WOOPWOOP!

Alltså, jag älskar ju mina fans och så. Men ibland går det till överdrift och bara blir läskigt... Stalkers är inte o leka me! Allra helst dom där Maja och Sandra. Riktigt läskiga typer!
SKOJAAAAAAAAAAAAR! Jeteroliga o leka med! Snela tieper :)))))


Hahahhahhaha, riktigt underbart sköna är dom ju också! :D Dom går då i SP1B, FÖRSTÅR NI VARFÖR JAG VILLE BÖRJA DÄR?! Det gör jag. Dom har fan humor! RIKTIG humor! Inte nån jävla hej-jag-är-en-snel-hest-humor!
Åh, frustrerande. Om jag var en häst skulle jag frusta nu.
Men! Riktigt fin bild :'D Blir alldeles rörd!

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Majsan

hihihi bara för sp1b är bäst! Men vi like you too! :D

2010-11-30 @ 21:13:44

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0