ångest

Helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvetehelvete helvetehelvete helvetehelvete helvetehelvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete helvete osv. osv. Ni fattar grejen.
Tränade inte förra veckan pga ryggen, och stod bara inte ut idag. Mår helvete, och känner mig helvete. Dags att gå och knacka på Jonas dörr tror jag. (Han, liksom, bor där. I helvetet alltså)
Menmen, imorgon är jag frisk. Fan att jag är, annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Undrar om jag ska till tandläkaren imorgon. Jag har ingen aning. Så kan det bli ibland.
Min hund är gammal och senil. 14 år och det är ett mirakel om han blir femton. Känner mig lite orolig. Inte kul. För att citera ännu en mycket klok man "Hunden är människans bästa vän". Och OM det är sant. Han är fan min bästa vän. Utan tvekan! Vi bråkar väl ibland och så, men innerst inne tycker vi om varandra :')
Ja, jag är medveten om att det är en hund jag talar om. Käft. Teddiboi liksom, klatchigt som tusan ju!
Fast asså, min katt är lite sötare och jag har precit hittat massa gamla bilder på honom så vi lägger in historien om honom istället.


Nyfödd av min andre kattjevel!


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW


Buse :$$$$$$$$$$$$$ Skoja.


Muuuuu Bäääää Kvack kvack


Nemen soetnowsehn dåwwwwww §§§§§§


FnizZ BuZig KiZZeMjao^


Mammagris! Eller ja, katt.

Sry för de mycket oseriösa kommentarerna under bilderna. Bara blev så.
Men min katt var söt en gång i tiden, nu är han mest svart och ganska tråkig.
Dusch nu. Hörs

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0