DET HÄR MED DAMP

Damp. Det är det många som har, allra helst min käre far.
Men damp kan vara något bra! Alla som inte har det kan ju bara dra.
För här på min blogg så har vi alla damp, och vi alla tycker om att plocka svamp.
Blåbär är också helt okej, kanske för att vi är gay.
Dampa kan man göra för många saker, men det går över när man får i sig lite godsaker.
Jag brukar dampa ganska ofta, annars brukar jag bara softa.
Damp är något man lär sig leva med, även om det sved när jag fick besked.
Fast ärligt talat så har jag inte damp på riktigt, men det är ju inte så viktigt.
Jag har ju alla symptom, jag är fan värd ett diplom.
Nu ska jag dra vidare på nya äventyr, hoppas jag träffar på en vampyr! :)

Hare gött, hej!


Hittade ingen bra damp-bild på google så gjorde en egen. Damp!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0