"Det omöjliga tar bara lite längre tid"

Det är fan omöjligt att plugga. Allra helst när man lider av koncentrationssvårigheter (jag har ingen diagnos eller så men jag överväger det på allvar).
Egentligen är det inte så svårt, det svåra är att plugga och få in det. Just nu är det naturkunskap jag talar om, prov på tisdag, sen är det även historiaprov på onsdag och samhällskunskapsinlämning tills på torsdag.
Gr8ers!
Mamma frågade precis om jag vill följa med till en bar i stan ikväll, bandet vi var i Egypten med har spelning, vore ju hur trevligt som helst att följa med faktiskt, men, jag vet inte... Hm, vet inte om dom som var i min ålder kommer vara där, och tessan åker ju tillbaks till Luleå, kanske inte alltför roligt att sitta och hänga med alla vuxenpeople..


Yeeeeah

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0