Emma Busar

Emma här, ni vet Tittis ascoola och roligaste vän? Tänkte smyga in här och busa lite, stort misstag av Titti att ge mig hennes lösenord för nu kan jag skriva när och vad jag vill! Awsome.

Skulle åkt med Titti imorse, hon skulle ju till tandregleraren (?) så skulle jag åkt samtidigt, men jag sov istället! :) Sov fram till typ 10, det var välbehövligt. Menmen, sen har jag inte gjort så mycket mera. Typ sitter och är hungrig, men orkar inte laga mat :)

ÅÅÅH! Det fick mig att tänka på:
NÄR SKA VI BAKA TITTI?!



Erkänn att du blev väldigt suktad nu? :)

Fan va jag införde lite humor här nu, eller? Eh nej...
Jaja, I'll be back! Heido!



Peace man!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0