GAL1 TUNGA!

jONAS om LILLA MELODIFESTIVALEN ♥:
"där mötte vi ett bråkigt gäng, dom sa: Du är dum" hahaha tunga gangsters ;( t.o.m jag hade blivit rätt. Förlåt, titti förlåt för att jag spammar dig med kommentarer

Hon är sjuuuuuukt gaaal1 tung! :D Rätt? Du menar inte rädd då? :)

Det är lugnt, jonas det är lugnt, för då känner jag mig i alla fall lite populär, fast micke ville så gärna att jag skulle komma på fest, jonas sa såhär "du får inte gå på fest", men jag gick ändå, för du måste ju förstå! Att jag är käääääääär! Ååååh så käääääääääääääääär! Förlåt, jonas förlåt! Jag har absolut gjort fel! Förlåt, jonas förlåt, jag har absolut gjort fel! Men, påväg hem, mötte vi ett bråkigt gäng, dom sa, du é dum, så kom inte hit igen! Dom skrek fula ord, till oss som inget gjort! Åh jag är käääär, vill inte missa min träff!
Åh, har aldrig hört något bättre :')


Min idol! ♥

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0