GAMLA GODINGAR

Hittade som sagt lite smått och gott från gamla datorn! (Hos mamma alltså). Dock inte alls mycket och inte det jag var ute efter, meeeen hyfsat roligt ändå!


Hahah, jag och Tessan försökte lura i Tina en köttbulle, misslyckades tyvärr :/


Var med tvillingarna, happiness!


T <3 A för er som inte ser.. Höhö :D


Göteborg 2008 med Åkersbergas F94/93! :')


Emma och Jag såklart... :D Playahead också givetvis!


Yääaaaaooohhhaaaa


Alltid halva ansiktet... Haha, så sjukt tuff!


Min älskade mobil! Åh, saknar den :') Stukade fingrar också, herligt!


Och min älskade mobil som varit med om så mycket egobilder! Jisses alltså :)


Syslöjden! Den var ju något alldeles speciellt. Det där ska då föreställa en ros :)


Hahahahhaa SNAAAP VAR COOL MAN VAR!


Pannkakstårta med tvilingarna :D Haha, riktigt stilig!


Säger nog mig mer än er, men det roliga är att den inte alls står för någon person som ni troligtvis antar på direkten.


Hahaha åh den där tiden... Vi hade väldigt kul må jag säga! :D


FJORTIIIS, WEEEI :D


Hejsan alla cpbarn, cykelhjälm cykelhjälm hela dan! Denna dag såg vi Gunde Svan äta gröt. Nice!


Bilden jag la in när jag skulle till Gran Canaria. "Nu drar jag!" Hahaha astorr.. Bild från NO boken...


Redan då var tummen uppe... Hahah ser ut som en hamster :) Coolt. Sitter givetvis i Sal 60 på NO:n. Säger er ingenting, men ett speciellt klassrum helt enkelt.


Kända redan då också!


Gillar bilden bara


Jag saknar att ha er på andra sidan gatan


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0